یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد باقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امت اسلامی بر این باورند که فلسطین موضوع اول جهان اسلام است، گفت: روز قدس روز بسیار بزرگی است، امروز راهپیمایی مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و همه امت‌های اسلامی، نماد و تبلور عینی فکر و اندیشه آزادسازی قدس شریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدباقر قالیباف، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس روز بسیار بزرگی است، امروز راهپیمایی مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی و همه امت های اسلامی، نماد و تبلور عینی فکر، اندیشه و دل و جان مردم در ارتباط با آرمان‌ها و آزادسازی قدس شریف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که این تفکر و روحیه زنده است، افزود: حضور مردم و امت اسلامی در همه کشورها و شهرهای دنیا بالاخص در ایران، نشان دهنده اوج وحدت و روحیه مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و نشان می‌دهد که هنوز روحیه مبارزه زنده است و وحدت در امت اسلامی وجود دارد، خصوصاً امسال دیدیم که مبارزین مجاهد فلسطینی در قلب تلاویو با اقتدار در آخرین لایه های امنیتی اسرائیل عملیات انجام دادند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که همیشه پشتیبان فلسطین هستند و دولتمردان خیانتکار کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط و حیات سیاسی رژیم صهیونیستی هستند، بدانند که این امت اسلامی بر باورهای خودشان که فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و در مقابل دوگانگی حقوق بشری غربی می‌ایستند و مبارزه می‌کنند.

قالیباف تصریح کرد: این راهپیمایی و حضور روزه داران مومن نشان از این باورهاست، امیدوارم هر چه زودتر پیروزی و آزادسازی قدس را ببینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha