دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / راهپیمایی مردم قزوین در روز جهانی قدس

حوزه/ استاندار اصفهان گفت: با توجه به فرمایش حضرت امام (ره)اسراییل رو به اضمحلال است و اگر همه کشورهای مسلمان متوجه این موضوع باشند می‌توان با آگاه سازی مردم در امت اسلام آنها را برای مقابله با این غده سرطانی آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران، حضور در این مراسم را به عنوان یک فریضه مهم برای مردم ایران اسلامی تثبیت شده دانست و اظهار داشت: برائت از ظالم و مستکبران عالم، حسن ختام ماه مبارک رمضان در آخرین جمعه این ماه است و مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان هم که در عرصه‌های مقاومت و جهاد و ایثار پیشتاز هستند، امروز همچون گذشته با حضوری شایسته‌ای از این روز استقبال کردند و در میدان حاضر شدند.
وی عنوان کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام‌(ره) این غده سرطانی رو به اضمحلال است و اگر همه کشورهای مسلمان متوجه این موضوع باشند با آگاه سازی مردم در امت اسلام، می‌توان آنها را برای مقابله با این غده سرطانی آماده کرد.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم ما با حضور حماسی خود موجب بینش بیشتر دیگر ملل دنیا برای نابودی اسراییل شده است و در کمتر از ۲۵ سال نابودی این رژیم کودک کش را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha