دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی که مدعی نیل تا فرات است و نماد آن را با دو نوار آبی رنگ بر روی پرچم خود دارد، اکنون دور خود دیوار بتنی کشیده است باید به جای دو نوار آبی رنگ در پرچم خود دو دیوار بتنی بگذارد چراکه در خانه خود امنیت ندارند، وعده خداوند تخلف ناپدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار نقدی، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز مشاهده می کنید که پس از دو سال مردم با عشق به صحنه آمدند و پرچم ملت را برافراشتند، پاسخ امید و آرزوی آمریکا را با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل دادند.

وی در ادامه با تصریح اینکه خداوند ملت مسلمان ایران را در همه عرصه ها پیروز کرده است چراکه این وعده خداوند است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از آغاز پیدایش نکبت خود تمام دست برتر را داشته است اما نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: رژیم صهیونیستی حتی طعم یک پیروزی را نچشیده است، شکست در حزب الله نیست که تسلیم شدند از جمله این شکست ها است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که مدعی نیل تا فرات است، اکنون دور خود دیوار بتنی کشیده است باید به جای دو نوار آبی رنگ در پرچم خود دو دیوار بتنی بگذارد چراکه در خانه خود امنیت ندارند، وعده خداوند تخلف ناپدیر است.

سردار نقدی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال، خاطرنشان کرد: خیلی زودتر از این سال ها اسرائیل از بین خواهد رفت، از بین رفتن اسرائیل عینیت دارد و واقعی است. صهیونیست ها باید به این فکر کنند که تا قبل از این که دست های مجاهدان اسلام به آنان برسد باید از آنجا بروند کما اینکه اکنون اینگونه بوده و برخی از آنان رفته اند در آمریکای لاتین زندگی می کنند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران پیروزی بسیار نزدیک است، باید الگو های تمام عیار دولت اسلامی عرضه شود خواسته ای که رهبر معظم دارند و به عنوان گام دوم مطرح نموده اند، همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا دولت اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری شکل بگیرد.

به باور سردار نقدی همه باید راه ها و مسیر ها را برای خود و اطرافیان و دولت تسریع کنیم و مرتبا صراط مستقیم را پیش روی خود بگذاریم تا بتوانیم الگوی مطلوبی را برای دنیا ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha