جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امیرعبداللهیان

حوزه/ وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمود ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، در پیامی درگذشت عالم فرزانه و نستوه مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمود ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت امیرعبداللهیان آمده است: خبر درگذشت عالم فرزانه و نستوه مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمود ترابی دامغانی موجب اندوه و تاثر شد.

این پیام می‌افزاید: آن عالم عامل، متقی و مردمی عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به خاندان عصمت و طهارت (ع) و مردم شریف شهرستان دامغان و جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور کرد و در مسیر انقلاب اسلامی یار و یاور صدیق برای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضایعه فقدان آن روحانی پارسا و پدر شهید دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز و جامعه حوزوی و دانشگاهی و علماء و روحانیت محترم شهرستان دامغان و بیت ارجمند و علاقمندان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم.

امیرعبداللهیان در پایان این پیام تسلیت خود نوشت: برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و سلامتی و تندرستی و در ماه مبارک رمضان برای روح ملکوتی آن عالم پرهیزگار همجواری با اجداد طاهرینش و انبیاء و صلحا و فرزند شهیدش از خداوند رحمان و غفور مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha