پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد و مراسم روز قدس را اقدامی در جهت مقابله با رژیم اسرائیل توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد و مراسم روز قدس را اقدامی در جهت مقابله با رژیم اسرائیل توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است:

با اراده مقاومان شجاع و اصرار مومنین آگاه، آزادگان سرتاسر جهان، روز جهانی قدس را احیا می کنند تا بر حقی تأکید کنند که هر چقدر سازش کاران کوتاهی کنند، آنها از آن کوتاه نمی آیند.

مهمترین آثار برگزاری روز قدس این است که علی رغم تلاش های مزدوران، خائنان و سازش کاران برای حذف مسئله فلسطین از روش های نظامی، سیاسی، فرهنگی و انسانی، این مسئله زنده می ماند.

فعالیت بزرگ ملت عراق در احیای روز جهانی قدس، به ویژه امسال، گامی رو به جلو در مقابله با پروژه رژیم صهیونیستی و پایان موجودیت آن است و آن پیامی است به تمامی کسانی که به عادی سازی روابط فکر می کنند مبنی بر اینکه این ها تنها خواب و خیال است.

تمامی اقشار ملت عراق وفادار به قدس و مسئله آن باقی خواهد ماند و از این رسالت آسمانی دفاع کرده و تا ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) بر این عهد و پیمان پایدار خواهد ماند و شاهد آزاد سازی قدس خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha