شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی

حوزه/ مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره می‌تواند به استعدادهای جدید و به خبرنگاران نوپا کمک می‌کند تا به اعتماد به نفس و خودباوری برسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمد عزیزی راد مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر بسیج رسانه آذربایجان شرقی امروز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: جشنواره ابوذر به عنوان یک جشنواره نوپا وارد ایستگاه ششم شده است که این اتفاق مهم و مبارکی است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر از چند جهت حائز اهمیت است، گفت: این جشنواره می‌تواند به استعدادهای جدید و به خبرنگاران نوپا کمک می‌کند تا به اعتماد به نفس و خودباوری برسند.

عزیزی راد خاطر نشان کرد: هر کدام از اصحاب رسانه که در این جشنواره شرکت می‌کنند، برنده است، چرا که فقط این جشنواره بهانه‌ای بر این است که قلم یکدیگر را به خوبی بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر به همت بسیج رسانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره نشان دهنده این است که بسیج از بطن مردم است و در راستای توسعه و پیشبرد اهداف رسانه‌ای قدم بر می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha