جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اصغر مومنی‌زاده

حوزه/ پدر من سال ۱۳۶۳ در سر پل ذهاب در بمباران به شهادت می‌رسد. متاسفانه بسیاری از مردم با وجود چنین حادثه‌ای پادگان ابوذر را نمی‌شناسند. ما باید همانند مناطق دیگر شهدای پادگان ابوذر را به خاطر بسپاریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شب گذشته مداح اهل‌بیت مهمان ویژه برنامه جشن رمضان در شبکه پنج سیما بود اصغر مومنی‌زاده در برنامه شب گذشته از ماهیت مداحی و جنبه انسان‌سازی آن صحبت کرد.

وی در ادامه پس از اشاره به حوادث پل ذهاب و شهادت پدرش به اجرای مداحی برای اهل‌بیت و حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

این مداح گفت: من مداحی را مدیون حضرت امام حسین (ع) سلام هستم چرا که از کودکی به این کار علاقه داشتم و مهر اهل‌بیت در دل من وجود داشت. مداحی بیش‌تر از آن که شغل باشد عشق است چرا که بیشتر از آن که در دنیا به انسان خیر برساند در آخرت فرد را سربلند نگه می‌دارد.

مومنی‌زاده ادامه داد: مکتب امام حسین بسیار انسان‌ساز است و به لطف راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بسیار خوب مدیریت می‌شود. مداحان باید صدای مردم کشور باشند و صرفا به مصیبت‌ها توجه نکند. مداحان باید در زمان مناسب حرف حق بزنند، حمایت کنند و منتقد باشند. اگر محبت به همراه بصیرت و اهداف یکی نباشد نمی‌توان عشق به اهل‌بیت و انسانیت را انتقال داد.

وی اظهار کرد: پدر من سال ۱۳۶۳ در سر پل ذهاب در بمباران به شهادت می‌رسد. متاسفانه بسیاری از مردم با وجود چنین حادثه‌ای پادگان ابوذر را نمی‌شناسند. ما باید همانند مناطق دیگر شهدای پادگان ابوذر را به خاطر بسپاریم.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود،بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV۵ مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha