پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرلشکر باقری

حوزه/ سرلشکر باقری در پیامی با تسلیت درگذشت نادر طالب‌زاده تأکید کرد: مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت نظام سلطه، برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت «نادر طالب‌زاده» از چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت جانسوز هنرمند متعهد، فرهیخته و انقلابی مرحوم «حاج نادر طالب‌زاده» از برجستگان عرصه هنر و رسانه انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم گردید.

مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت و عملکرد نظام سلطه و صهیونیسم با اقدامات و تولیدات رسانه‌ای هوشمندانه و فاخر در قامت مستندساز، تهیه‌کننده و کارشناس مجری رسانه ملی نقش به‌سزایی در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و مخاطبان جامعه هدف ایفا کرده است که برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.

این ضایعه‌ای جبران‌ناشدنی را به ملت عظیم‌الشأن ایران به‌ویژه خانواده معظم ایشان و مجاهدان مخلص و فداکار جبهه فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برای عموم مصیبت‌دیدگان، علاقه‌مندان و همکاران وی صبر و اجر و پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha