شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمدیان

حجت الاسلام احمدیان گفت: ۷۰۰ گروه تبلیغی متخصص برای اقشار مختلف با استفاده از رهنمودهای قرآنی در دفترتبلیغات اسلامی اصفهان فعالیت می کنند

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، با بیان اینکه چیزی که جامعه امروزی به آن احتیاج دارد، نسخه ای شفا بخش است، گفت: این نسخه شفابخش قرآن کریم است و هیچ جایگزینی ندارد.

وی افزود: متاسفانه جامعه و نهادهای متولی امور فرهنگی آن گونه که باید به این نسخه برای رسیدن به آرمان های انسانی باور و اعتقاد قلبی ندارند. البته باید جامعه هم نسخه خوان باشد و همچنین داروهای خوب و اثر بخش براساس این نسخه در رگ های همه افراد تزریق شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت جهاد علمی در زمینه تبلیغ و ترویج این نسخه شفابخش(قرآن کریم)، اظهار داشت: بعداز انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این زمینه شده، اما نیاز به برنامه‌های بیشتر و موثرتر باتوجه به نیاز روز جامعه داریم.

حجت الاسلام احمدیان اضافه کرد: مجموعه های فرهنگی مسئولیت ساخت داروهای تاثیرگذار از نسخه شفابخش قرآن را برای گروه های سنی و اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در ترویج نسخه شفابخش قرآن، گفت: نمایشگاه فرصتی برای آشنایی مجموعه های فرهنگی بایکدیگر و جلوگیری از انجام فعالیت های تکراری است. همچنین نمایشگاه به شناخت نیروهای متخصص و امکانات مجموعه ها کمک می کند تا به صورت هم افزایی بایکدیگر فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام احمدیان در ادامه به نقش دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه متولی تربیت نیروهای اسلامی و مبلغان متخصص است تا بازوهای جدی جامعه برای ترویج قرآن و نشر معارف اهل بیت باشند.

وی گفت: در این زمینه ۷۰۰ گروه تبلیغی متخصص برای اقشار مختلف با استفاده از رهنمودهای قرآنی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha