جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام اسقف‌های اسپانیایی به مسلمانان این کشور به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان
پیام دوستی اسقف‌های اسپانیایی به مسلمانان این کشور به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان

حوزه/ اسقف‌های اسپانیایی در پیام تبریکی به مسلمانان اسپانیا، امسال را سال تقارن تاریخی جشن‌های اصلی ادیان توحیدی شمردند و مؤمنان را به استقبال از پیام جهانی محبت الهی دعوت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، اسقف‌های اسپانیا به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای خطاب به جامعه مسلمانان این کشور ارسال کردند.

در ابتدای این بیانیه چنین آمده است: پس از اتمام ماه رمضان که آن را با معنویت حاصل از نماز و روزه و صدقه سپری کردید و با نزدیک شدن به عید فطر، می‌خواهیم از شما به دلیل توجه دادن به عنایات و الطاف خداوند بر همه جهانیان تشکر کنیم.

پیشوایان مسیحی در ادامه پیام خود اظهار داشتند: امسال که تاریخ جشن‌های اصلی ادیان توحیدی از نظر زمانی مقارن شده است، ما با پیروی از سنت‌های دینی خود توانسته‌ایم هم‌زمان روح خود را به سوی آفریدگارمان تعالی بخشیم و مؤمنان را به استقبال از پیام جهانی محبت الهی دعوت کنیم.

آن‌ها در بخش دیگری از پیام خود به جنگ‌های ویرانگر در برخی از کشورها اشاره کرده و افزودند: جشن‌های ما تحت‌الشعاع داستان غم‌انگیز جنگ است که در اروپا و در بسیاری از نقاط دیگر کره زمین، به ویژه در خاورمیانه در حال وقوع است. جنگ شکست انسانیت و تسلیم در برابر نیروهای شیطانی است. از خداوند متعال خواستاریم که به همه انواع خشونت‌ها پایان دهد و قربانیان این حوادث را در رحمت خود پذیرا باشد و درد خانواده و دوستانشان را تسکین دهد.

اسقف‌ها در پایان یادآور شدند: خداوند رهایی‌بخش، خداوند حیات، خداوند بخشنده و مهربان، همچنان ما را تشویق می‌کند که در مسیر برادری قدم برداریم. امید است که او ما را از خشونت، جنگ، بی‌عدالتی و هر چیزی که کرامت انسان و قداست زندگی را تهدید می‌کند، دور نگه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha