یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1023049
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
عید سعید فطر

حوزه /مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در پیامی حلول ماه شوال و عیدسعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ»

سپاس بی‌کران خداوند متعال را که ضیافت عظیم ماه مبارک رمضان را با ضیافت بزرگ دیگری پایان داده است.

عید سعید فطر، عید بندگی، عید اجتماع مومنین و عید شکوه و کرامت امت مصطفوی(ص) است که خود آغازی بر بندگی مخلصانه در پیشگاه الهی است که بندگان الهی توشه ماه مبارک رمضان را برای سعادت ابدی خویش ذخیره می‌نمایند و با قلبی پاک و مشحون از رحمت الهی و استعانت از پیشگاه الهی، با عزمی راسخ‌تر و امید به فضل پروردگار، مراتب و درجات ایمان و طریق بندگی را می‌پیمایند.

اینجانب این عید سعید را خدمت تمام همکاران گرانقدر، طلاب ارجمند و اساتید معزز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، دوام توفیقات و قبولی طاعات و عبادات و بهترین مقدرات را برای شما بزرگواران از خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم از تمام بزرگوارانی که در این ایام، فعالیت‌های تبلیغی چشمگیر و تاثیر گذاری در استان در شکل‌های گوناگون داشتند تشکر نمایم، اجرتان با ولی الله الاعظم ارواحنا له الفداء.

علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha