جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1023058
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
نماز عید فطر در یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: پایان ماه مبارک رمضان به معنای پایان عبادات نیست و لازم است تا قدر لحظات و ساعت‌های عمر خود را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، صبح امروز نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در فضای باز بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و شعور اقشار مختلف شهروندان یاسوجی برگزار شد.

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز عید فطر با تبریک عید فطر، اظهار داشت: خداوند متعال ابزارهای بهشت و دوزخ را به ما آموخت و اگر اسلام، نماز و روزه نباشد درب‌های دوزخ بر روی انسان باز خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه انسان‌های موحد و کسانی که با اهل بیت و امیر المومنین(ع) دشمنی می‌کنند در آتش جهنم خواهند سوخت، افزود: لازم است که سپاسگزار باشیم که در حکومت کفر زندگی نکرده و حیات ما در پرتو دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است تا تلاوت قرآن و شب زنده‌داری‌ها پس از ماه رمضان نیز ادامه یابد، مطرح کرد: پایان ماه مبارک رمضان به معنای پایان عبادات نیست و لازم است تا قدر لحظات و ساعت‌های عمر خود را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، به جلوگیری از اسراف اشاره کرد و گفت: اسراف حرمت شرعی دارد و باید مراقب باشیم تا در مصرف نعمات الهی اسراف نکنیم، چرا که این نعمت‌ها جز بیت المال هستند و اسراف آن سبب خشم خدا خواهد شد.

وی به ضرورت جلوگیری از بدحجابی اشاره کرد و افزود: پوشش‌های نامناسب در شأن جامعه شیعه نیست و آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و سست‌شدن بنیان‌های خانواده را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از لباس‌ها در شأن بانوان ما نیست، خاطر نشان کرد: لازم است تا مراقب پوشش فرزندان و خانواده‌های خود باشیم.

وی حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس را دشمن شکن و امید آفرین دانست و گفت: حضور و مشارکت در راهپیمایی روز قدس، سبب عزت و آبروی شما و نظام اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha