چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجلیل از اساتید برتر مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ طی مراسمی با حضور سرپرست حوزه های علمیه خواهران، اساتید برتر مرکز آموزش‌های غیرحضوری این نهاد حوزوی مورد تجیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تجلیل از اساتید برتر مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست و همچنین معاونان این مرکز غیرحضوری در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، سرپرست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز حضور داشت.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان این که بیش از ۹۰ استاد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ در مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران فعالیت داشته و دارند، گفت: از بین این اساتید، تعداد ۱۱ استاد با توجه به شاخص های مختلف آموزشی به عنوان استاد برتر انتخاب شده اند که امروز مورد تجلیل قرار می گیرند.

در ادامه مراسم اساتید برتر حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در امور آموزش غیرحضوری و پیش نیازهای لازم در این زمینه پرداختند و انگیزه سازی در بین خواهران طلبه را بسیار مهم ارزیابی کردند.

در بخش بعدی مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین فاضل، سرپرست حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر از فعالیت های اساتید در زمینه آموزش های غیرحضوری فعالیت در این عرصه را بسیار مشکل تر از آموزش حضوری عنوان کرد.

وی با بیان این که بحث انگیزشی و انگیزه دهی در آموزش غیرحضوری بسیار مهم و در اولویت است، اظهار داشت: در همین راستا ضروری است ضمن بهره مندی از اساتید موجود و حفظ کیفیت دروس، فعالیت ها با استفاده از اساتید جدیدتر و دارای قابلیت های بیشتر ادامه پیدا کند.

سرپرست حوزه های علمیه خواهران با اشاره به قابلیت های سامانه مدرس و تشکر از دست اندرکاران تولید این سامانه، افزود: این سامانه دارای ویژگی های خوبی است و می طلبد استفاده کافی از این سامانه در همه عرصه های آموزشی و پژوهشی صورت پذیرد و برای موفقیت در این مسیر باید در عرصه مدیریت به روز باشیم و از امکانات و فناوری ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در پایان با تأکید بر آموزش و ارتقاء همه اساتید و طلاب در مرکز آموزش های غیرحضوری، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آموزش استاندارد باید ارتقاء پیدا کنیم و این مهم با برنامه ریزی و هزینه دقیق حاصل می شود و کمک خواهد کرد بتوانیم طلابی در تراز نظام و انقلاب تربیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha