جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهیبد مطهری

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: استاد شهید مطهری با اندیشه الهی و مطهر خود منافقان کوردل و منادیان اسلام آمریکایی و راهزنان دین و اندیشه را رسوا ساخت و با اهدای خون پاک خود، دین خویش را به ملت انقلابی ایران و میهن اسلامی ادا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با جمعی از معلمین مدارس شهرستان بویین زهرا گفت: استاد شهید مطهری که با هدایت‌ گری و راهنمایی های خویش نقش مهمی را در احیای تفکر دینی منطبق با نیاز روز جامعه ایفا کرده و همواره الگوی معلم انقلابی و در خط ولایت ایران اسلامی بوده و خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری نمونه متقن یک معلم است که با الهام از مکتب اسلامی، تعلیم و تعلم را عبادت می‌ دانست و با نائل‌ شدن به مقام شهادت، سلوک عملی خود را کامل ساخت

رضوانی همچنین فرارسیدن روز معلم را به همه فرهنگیان فرهیخته شهرستان بویین زهرا که با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس منحوس کرونا همچنان پرقدرت و با روحیه با روشی متفاوت در سنگر تعلیم و تربیت مجاهدت می‌ کنند تبریک گفت.

وی اظهار کرد: قدم نهادن در مسیر اندیشه شهدای گرانسنگی همچون استاد مطهری و تولید علم با تکیه بر آموزه‌ های اسلامی در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای سبب امیدآفرینی و پیشرفت ایران اسلامی و موجب یاس و شکست دشمنان نظام و ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: زندگی علمی، سیاسی این شهید بزرگوار باید اسوه همه ی معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: استاد شهید مطهری با اندیشه الهی و مطهر خود منافقان کوردل و منادیان اسلام آمریکایی و راهزنان دین و اندیشه را رسوا ساخت، و با اهدای خون پاک خود، دین خویش را به ملت انقلابی ایران و میهن اسلامی ادا کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha