جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عید سعید فطر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

الْحَمْدُ لِلّٰهِ عَلَیٰ مَا هَدانا، وَلَهُ الشُّکْرُ عَلَیٰ مَا أَوْلانا

عید سعید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی جان در نهر پاک رمضان است، عید زیبایی‌های معنوی، بشارت و خداجویی، خدا پرستی و خدا ترسی است.

عید فطر روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نموده و بسوی آن هدایت فرمود، می‌باشد.

عید سعید فطر روز شرافت برای محمد و آل محمد (ص) و پیروان آن حضرت است.

خوشا به حال آنهایی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه لیالی پرفیض قدر، توشه‌ای از تقوا بر گرفته و با ذکر اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَةِ به استقبال این عید فرخنده آمده‌اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله تعالی و همه مسلمین جهان بویژه مردم شریف استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم و غم برای مسلمانان و رستگاری عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha