جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: استاد شهید مرتضی مطهری لحظه‌ای در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و همدلی و همراهی امام راحل (ره) غفلت نکرد و تا آخرین نفس با زبان و قلم خویش پاسدار ارزش‌ های برآمده از انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در نشستی با جمعی از مربیان حلقه های صالحین، ضمن تبریک روز معلم و همچنین فرا رسیدن عید فطر، گفت: امیدواریم بتوانیم از فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان در تمامی روزهای سال به خوبی فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: استاد شهید لحظه‌ای در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و همدلی و همراهی امام راحل (ره) غفلت نکرد و تا آخرین نفس با زبان و قلم خویش پاسدار ارزش‌ های برآمده از انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: شهید بزرگوار مطهری خدمتگزار راستین انقلاب اسلامی ایران بود و با تفکر الهی و عمل خاضعانه همواره در مسیر تحکیم بنیان انقلاب و تبیین اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قدم برداشت.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه از برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور، ۲۶ اردیبهشت در استان قزوین خبر داد و از اصحاب رسانه خواست در انعکاس این همایش اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha