شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی دست به هر ترفندی می زنند که یک دیوار بی اعتمادی بین مردم و روحانیت و حوزه های علمیه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی امروز در نشست معاونین و اساتید حوزه علمیه کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: در تمامی اعصار همواره شاهد نقش آفرینی روحانیون بوده و هستیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: دشمنان و معاندین تلاش های بسیاری برای خدشه به چهره روحانیت می کنند و به عینه در این سال ها دستگاه های تبلیغی دشمنان همواره در حال تخریب جایگاه حوزه و روحانی هستند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی دست به هر ترفندی می زنند که یک دیوار بی اعتمادی بین مردم و روحانیت و حوزه های علمیه ایجاد کنند.

وی افزود: دشمن می خواهد با ایجاد این دیوار بی اعتمادی از یک سو ، بینش دینی و سیاسی مردم را مدیریت کند و از سوی دیگر کارکرد دینی و فرهنگی روحانیون را از بین ببرد، بنابراین باید به شدت مواظب تحرکات در حوزه های علمیه و دیگر مراکز دینی و فرهنگی کشور باشیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: تا زمانی که روحانیت در کنار مردم باشد و این حس اعتماد بین دو طرف وجود داشته باشد، دشمنان نمی توانند هیچ کاری انجام دهند، ولی آن هنگام که این اعتماد خدشه دار شد، آن زمان دشمن می تواند به تدریج برنامه های اسلام ستیزانه خود را پیاده کند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این همه توطئه و فتنه انگیزی دشمنان می طلبد که حضور علما، روحانیون و طلاب در سطوح جامعه بیش از پیش باشد، زیرا جدایی روحانیت از آحاد جامعه خود می تواند یک فرصت مغتنم برای دشمنان این نظام و انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha