یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی

حوزه/ حجت‌الاسلام بیگدلی، با تأکید بر لزوم اقناع افکار عمومی در بحران‌های اقتصادی از سوی دولت، گفت: یکی از ضعف‌های جدی دولت، نبود تیم رسانه‌ای قوی است که باید مشکلات جامعه را رصد و برنامه‌های هیئت دولت را برای مبارزه با غده‌های سرطانی اقتصادی، به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول، با اشاره به مشکلات و وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم، اظهارداشت: اگرچه مشکلات فراوانی بر سر راه مردم ایران قرار دارد، اما به حول قوه الهی، دولتمردان همه سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با مبارزه علیه مافیاهای چند بعدی، وضعیت معیشت و اقتصاد کشور را بهبود بخشند.

وی، پیرامون هجمه‌های اخیر به عملکرد دولت در بحث اقتصادی، گفت: دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، حدود هشت ماهی است که مسئولیت را به دست گرفته و در ابتدای کار، با ۱۵۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شد که موظف بود آن را تأمین کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، در خصوص شیوه نقد عملکرد نظام و دولت، بیان کرد: طبق فرمایشات معظم‌له، افرادی که بخواهند در خصوص کلیت نظام صحبت کنند، نباید بحثشان فقط اقتصاد باشد، چراکه اقتصاد یکی از شاخصه‌های نظام بوده و مؤلفه‌های بعدی، امنیت، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و دیپلماسی موفق است که باید مدنظر قرار گیرد تا قضاوت به‌درستی انجام شود.

امام جمعه موقت دزفول، در خصوص مشکلات اقتصادی کنونی نیز گفت: دولت نقشی اساسی در بهبود وضعیت اقتصادی و حل مشکلات دارد.

وی، پیرامون مشکلات و موانع بر سر راه دولت، گفت: «بازپرداخت سود اوراق بانکی به مبلغ ۵۴ هزار میلیارد تومان»، «نقدینگی چهار هزار میلیارد تومانی»، «هزینه کردن تمام ارز اختصاص‌یافته» از دیگر مواردی است که دولت سیزدهم با آن‌ها مواجه شده از طرفی هزینه‌های سنگین مربوط به کرونا نیز پیش روی دولت سیزدهم بود.

حجت‌الاسلام بیگدلی، وصول طلب های دولت و دستگیری‌ اختلاس گران را یکی از اقدامات خوب دولت کنونی دانست و تصریح کرد: علیرغم فشارها و مشکلاتی که مقابل دولت وجود دارد، اما اقناع افکار عمومی، یک امر مهم و حیاتی است که ریاست جمهوری باید در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه موقت دزفول، بر لزوم همکاری قوای سه‌گانه برای مبارزه با مافیاهای ریشه‌دار در صنعت و اقتصاد کشور، تأکید کرد و افزود: رئیس‌جمهور باید با همکاری مجلس و قوه قضائیه دست سودجویان، دلالان و نفوذی‌های اقتصادی را سریعاً قطع کند.

وی در پایان نقدی بر عملکرد روابط عمومی دولت وارد کرد و گفت: یکی از ضعف‌های جدی دولت، نبود تیم رسانه‌ای قوی است که باید مشکلات جامعه را رصد و برنامه‌های هیئت دولت را برای مبارزه با غده‌های سرطانی اقتصادی به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha