جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصاری

حوزه/ مشاور کارگردان در سریال «نجلا ۲» گفت: آثار دفاع مقدسی وقتی با موضوعات دراماتیک درآمیخته می‌شوند مورد پسند تماشاگر واقع می‌شوند.

عبدالرضا نصاری، بازیگر سینما و تلویزیون که در مجموعه «نجلای ۲» به عنوان مشاور گروه کارگردانی فعالیت داشته، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه اظهار کرد: راز موفقیت هر سریال در شخصیت‌پردازی آن نهفته است. درضمن باید بگویم شخصیت در یک اثر نمایشی باید پاشنه آشیل داشته باشد والا اگر غیر از این باشد شخصیت مورد نظراغراق شده خواهد بود.

وی افزود: قبول دارم در سریال «نجلا۲» قهرمان مجموعه پاشنه آشیلی نداشت یعنی هرکاری که اراده می‌کرد به راحتی انجام می‌داد این مسئله به نظرم کمی به شخصیت‌پردازی ضربه می‌زند. درباره «نجلا» یک نکته را باید بیان کنم آن هم اینکه فشار روی کارگردان و تهیه‌کننده بسیار بود چون حجم کار بالا بوده و در اواسط کار به آنها گفته شد مجموعه قرار است برای نوروز هم روی آنتن رود. این مسئله فشار را روی گروه بسیار زیاد کرد.

این بازیگر پیرامون چرایی موفقیت این سریال در جذب تماشاگر گفت: مخاطب آثار قصه‌گو را دوست دارم به ویژه که در آن داستانی پیرامون مقاومت مردم بیان شود البته موضوع درام و عاطفی مجموعه نیز به جذاب‌تر شدن اثر کمک کرد.

نصاری تاکید کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در این سریال به ویژه در بخش مبارزه مردم آبادان علیه بعثی‌ها بیان شد برگرفته از نقل قول افرادی بود که در مقاومت آبادان حضور داشتند، بنابراین وقتی واقعیت با درام آمیخته شد تماشاگر نیز آن را پذیرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha