سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سامانیان

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس گفت: پایه ریزی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در واقع احیای روحیه انقلابی حوزه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، معین سامانیان معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با همت مدرسه علمیه منصوریه و سازمان فرهنگی شهرداری، شاهد یک رویداد ملی در سومین حرم اهل بیت(ع) خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، افزود: حوزه علمیه میراثی بزرگ و ارزشمند است که از بزرگان برجای مانده است و لذا از این رو اکنون حوزه‌های علمیه لازم است به وظیفه خود عمل کنند و از آن سنت حسنه که مرحوم آیت‌الله ایمانی در خصوص همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر برجای گذاشته حفاظت کنند.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس با بیان اینکه پایه‌ریزی همایش بر اساس احیای روحیه انقلابی در حوزه‌ها است، گفت: متاسفانه در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر برگزار نشد و از این رو امسال امید است تا با شکوه بسیاری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha