دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1023710
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
موسسه اخلاق و تربیت

حوزه/ موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۴ رشته مقطع کارشناسی‌ارشد؛ از میان برادران و خواهران طلبه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا کریمی طی گفت وگویی از پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت خبر داد و بیان کرد: موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از بین برادران و خواهران طلبه سطح دو حوزه علمیه در رشته‌های «اخلاق کاربردی»، «تربیت اخلاقی»، «مشاوره خانواده» و «روان‌شناسی اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.
معاون آموزش مؤسسه اخلاق و تربیت افزود: آزمون اختصاصی پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد موسسه اخلاق و تربیت، با مجوز رسمی از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه دانشجویان این مؤسسه از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند تصریح کرد مهلت ثبت نام در آزمون اختصاصی از تاریخ اول اردیبهشت‌ماه تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری است، تصریح کرد: مرحله اول پذیرش آزمون کتبی است که ۲۴ تیرماه سال ۱۴۰۱ و مصاحبه شفاهی نیز در مردادماه برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه ثبت نام این موسسه به نشانی اینترنتی azmoon.ueae.ir و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۳۰۵۲۰ و ۰۲۵۳۲۹۱۸۴۴۴ تماس حاصل نمایند.
معاون آموزش مؤسسه اخلاق و تربیت گفت: مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از سال ۱۳۹۰ به همت جمعی از فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرده است و تا کنون با برگزاری ۱۰ دوره آزمون اختصاصی موفق به جذب قریب به ۶۵۰ دانشجوی نخبه و ممتاز مقطع کارشناسی‌ارشد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نام رسمی مؤسسه ذکر نشده IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    نام رسمی این مؤسسه غیرانتفاعی شهریه بگیر، مطابق آنچه در سایت رسمی این مؤسسه آمده است چنین است «مؤسسه غير انتفاعي ـ غير دولتي آموزش عالي اخلاق و تربيت » بنابراین حذف عنوان غیرانتفاعی در متن خبر حوزه نیوز کار درستی نیست. چون ممکن است برخی طلاب فکر کنند این دانشگاه دولتی رایگان است در حالیکه یک مؤسسه غیرانتفاعی است که طلاب باید شهریه پرداخت کنند.