جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمدرضا ملیحی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به برگزاری دومین المیپاد علمی، قرآنی طلاب مدارس علمیه استان همدان، گفت: طلاب برتر در این المپیاد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری دومین المیپاد علمی، قرآنی طلاب مدارس علمیه استان همدان، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بود تا این مراسم در دهه فجر سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل آنکه در آن ایام با پیک کرونا روبرو شدیم و برگزاری تجمعات مقدور نبود، بنابراین امروز این مراسم با حضور طلاب و اساتید سراسر استان برگزار شد.

وی به تشریح برنامه‌های برگزار شده در این المپیاد پرداخت و گفت: اولین برنامه، برگزاری رقابت علمی، قرآنی به صورت کتبی با حضور ۳۲۰ شرکت کننده بود که هر یک از داوطلبان برای پاسخگویی به سؤالات ۱۲۰ دقیقه زمان در اختیار داشتند.

حجت الاسلام ملیحی افزود: پس از پایان آزمون کتبی، با استفاده از ظرفیت حجت الاسلام محمد غفرانی از اساتید حوزه، درس اخلاقی برای حاضرین در این المپیاد برگزار شد تا طلاب از کسب مسائل اخلاقی در این دوره نیز بی نصیب نباشند.

وی با اشاره به اینکه ادامه برنامه در بعد از ظهر و عصر پیگیری شد، یادآور شد: بعد از ظهر نیز در حدود ۳۰ نفر از طلاب برگزیده از مدارس سراسر استان در رشته حفظ به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان تصریح کرد: برای باقی طلاب که در رشته حفظ شرکت نکرده بودند و تنها برای آزمون صبح در دوره حضور داشتند نیز دو جلسه یک ساعته، با موضوعات معرفی رشته‌های تخصصی حوزه همدان و مسائل انگیزشی و سبک زندگی توسط اساتید متخصص در این حوزه‌ها ارائه شد.

 دومین المیپاد علمی، قرآنی طلاب مدارس علمیه استان همدان برگزار شد

وی یادآور شد: پایان بخش این المپیاد یک روزه سخنرانی آیت‌الله موسوی اصفهانی و سپس تقدیر از نفرات برگزیده با حضور مدیر حوزه علمیه استان، قائم مقام مدیر حوزه استان و تعدادی از اساتید بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha