دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / در گردهمایی مشترک جامعه روحانیت و ائمه جمعه شهرستان کاشان با مسئولان، معضلات و ناهنجاری های فرهنگی و گردشگری کاشان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین گردهمایی مشترک جامعه روحانیت و ائمه جمعه کاشان با مسئولان شامگاه یکشنبه، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع)این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این جلسه بر لزوم حل مسائل و مشکلات فرهنگی کاشان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه همیشه جبهه حق مورد نصرت الهی است نباید از برطرف کردن مشکلات مایوس و ناامیدشد.

حجت الاسلام حلاجی مفرد، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منطقه کاشان نیز گفت: سازمان تبلیغات از ظرفیت هیئات مذهبی، حوزه علمیه، امور مساجد، ائمه جمعه و ... برای کمک به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد : درآمدهای کلانی که از گردشگری کاشان به خزانه دولت واریز میشود با پیگیری سرپرست فرمانداری درصدی از آن برای امور فرهنگی عودت داده شود.

صنعت کار، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار کرد: امیدوارم با پیگیری نماینده ولی فقیه در کاشان ستاد احیای امر به معروف شهرستان هرچه زودتر از اصفهان منفک و مستقل شود.

وی، بر لزوم ارتقای زیر ساخت‌های انتظامی از حد یک شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان،هم گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان مغز متفکر شهرستان باید فعال و به روز شود تا مسائل و معضلات گردشگری مرتفع گردد.

حجت الاسلام کتابچی، امام جمعه قمصر، نیز بر لزوم حمایت قضایی از آمرین به معروف در بر خورد با جرائم مشهود تاکید کرد و گفت: در بحث امر به معروف باید از ظرفیت تمام مردم برای جلوگیری از فساد و گناه استفاده شود.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha