پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موقعیت مهدی

حوزه/ به همت آستان قدس رضوی، ۸۸۸۸ بلیت فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» برای اکران در پردیس سینمایی هویزه مشهد خریداری شده و در قالب یک رویداد فرهنگی و هنری بین عموم مردم با اولویت دانش‌آموزان مناطق محروم شهر توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، فیلم «موقعیت مهدی»، محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر است که داستان زندگی سردار شهید مهدی باکری، فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس را در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدواجشان تا هنگام شهادت، روایت می‌کند. آنطور که رئیس سازمان صداوسیما روایت کرده است، رهبر معظم انقلاب نیز پس از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» این اثر سینمایی را تحسین کرده‌اند و آن را حاوی پیام‌ها و نکات ارزشمندی دانسته‌اند. در همین راستا آستان قدس رضوی نیز با اجرای این رویداد فرهنگی هنری بستری را فراهم کرده است تا هزاران نفر از سینمادوستان، به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم به تماشای این فیلم حوزه دفاع مقدس بنشینند.

مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در این باره گفت: ۸ هزار و ۸۸۸ بلیط اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در سینما هویزه مشهد، توسط آستان قدس رضوی خریداری شده و در قالب اجرای یک برنامه فرهنگی- هنری در مشهد توزیع می‌شود.

امیرمهدی حکیمی در خصوص جزئیات اجرای این برنامه اظهار کرد: این تعداد بلیط فیلم «موقعیت مهدی» به دستور تولیت آستان قدس رضوی خریداری شده است تا بین اقشار مختلف مردم هنردوست این شهر مقدس به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شود.

۵ هزار بلیط برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر

وی گفت: در این راستا، ۵ هزار بلیط این فیلم به مدارس حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته که توزیع آنها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از هفته گذشته آغاز شده است و دانش‌آموزان تا پایان هفته جاری به تدریج در نوبت صبح به تماشای این فیلم در سینما هویزه می‌نشینند.

حکیمی افزود: سایر بلیط‌های خریداری شده فیلم موقعیت مهدی نیز بین اقشار مردم از جمله خانواده‌های معزز شهدا، تشکل‌های مردمی و اهالی هنر و رسانه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha