دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاطمه ازناوی

حوزه/ ازناوی با بیان اینکه رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها باعث ایجاد جریان گفتمان ساز می‌شود، گفت: این رویدادها می‌تواند باعث ایجاد تحول شود و خروجی آن در جهت تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه ازناوی در دومین روز پیش رویداد آموزشی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور اساتید و طلاب دوره عالی فقه و اصول در سالن جلسات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، به بحث علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب و وظایف بانوان فرهیخته در مجامع علمی و پژوهشی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اشاره کرد و اظهار داشت: در این بیانیه به نقش بانوان و اهمیتی که در جریان های مختلف داشتند، اشاره شده است که اهمیت جایگاه بانوان را در جامعه نشان می‌دهد.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری رویدادها ایجاد جریان گفتمان ساز و بهبود شرایط فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در مجموعه است.

ازناوی به جایگاه اساتید در حوزه های علمیه و به ویژه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: اساتید حوزه همواره در عرصه میدان حضور فعال دارند، آسیب ها را می‌شناسند و می‌توانند اتفاقات خوب را رقم بزنند.

وی یادآور شد: در پسا رویداد می توان از ظرفیت اساتید استفاده کنیم و با توجه به برنامه ریزی رویدادها سالانه با موضوعات جدیدتر اتفاق می‌افتد که اساتید می‌توانند حضور فعال و پرثمر داشته باشند.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: این رویدادها می‌تواند باعث ایجاد تحول شود و خروجی آن در جهت تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی باشد و امید است قطعه ای از پازل تمدن نوین اسلامی را به ثمر برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha