جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازار

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: بازاریان باید به عنوان بخشی از جامعه در حل و رفع مشکلات اقتصادی مردم کوشا باشند؛ انتظار همه ما این است که همسو با دولت و مردم در ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، صبح امروز در درس اخلاق طلاب سنندجی اظهارداشت: تفاوت بین نیکی و بدی به انجام فرایض دینی و شرعی برمی‌گردد؛ کسی که به اصول دینی و انسانی به معنای واقعی پایبند است، هرگز خود را وارد گناه و خدایی ناکرده قهر با پروردگار نمی کند

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: در این روزها که به نوعی شاهد فشارهای اقتصادی بر بخشی از جامعه هستیم، شاهد شیطنت های رسانه ای دشمنان در این خصوص هستیم؛ دشمن این روزها را فرصتی مغتنم برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور می بیند، بنابراین شایسته است مردم با بصیرت در مقابل این توطئه ها بایستند.

ماموستا راستی اظهار کرد: البته از تیم اقتصادی دولت سیزدهم که دولتی برآمده از مردم است درخواست داریم که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را سامان دهد تا بهانه ای به دست فرصت طلبان نیفتد.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با انتقاد از برخی بازاریان در این شرایط ویژه اقتصادی، گفت: متاسفانه در این روزها که به نوعی بازار متلاطم است، برخی از بازاریان اقدام به کم فروشی، گرانفروشی و احتکار می کنند که تمامی این اعمال نزد خدوند متعال گناه کبیره محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان باید به عنوان بخشی از جامعه در حل و رفع مشکلات اقتصادی مردم کوشا باشند؛ انتظار همه ما این است که همسو با دولت و مردم در ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنند.

ماموستا راستی در پایان اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد در این روزها به نوعی با سخنان نسنجیده بر آشفتگی بازار می افزایند که این کار خود یک موج روانی در سطح جامعه درست می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha