چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استاندار همدان

حوزه/ استاندار همدان در بازدید از چند فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهر همدان، گفت: انواع کالاهای اساسی به وفور و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های سطح شهر موجود است و مردم نگرانی از جهت تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی خود نداشته باشند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان روز جمعه به صورت سر زده از چند فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهر همدان بازدید کرد.

استاندار همدان در حاشیه این بازدیدها که به منظور اطلاع از وضعیت بازار و شرایط عرضه و تقاضا صورت گرفت، اظهار داشت: انواع کالاهای اساسی به وفور و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های سطح شهر موجود است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است روغن فعلا به مقدار کم‌تری در بازار عرضه شود، گفت: از طریق هماهنگی‌های صورت گرفته با کارخانجات تولید روغن در استان، مقرر شد تا از فردا کمبود روغن در سطح استان با تزریق به میزان مناسب و قیمت مصوب برطرف شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مردم نگرانی از جهت تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی خود نداشته باشند، یادآور شد: بحمدالله مشکلی در زمینه عرضه مایحتاج ضروری مردم و دیگر کالای مورد نیاز در استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با توزیع مرغ، ماکارونی، قند و شکر هم با مشکل خاصی روبرو نیستیم و عرضه آن در بازار به صورت عادی و طبق روال گذشته در حال انجام است.

حضور سرزده استاندار همدان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر+ عکس

حضور سرزده استاندار همدان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر+ عکس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha