پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ع

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: در روزهای گذشته شاهد اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها توسط دولت بودیم، طرحی که نیازمند همراهی مردم و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا و حضرت عبدالعظیم حسنی، اظهار داشت: ولایت پذیری و پیروی از امام زمان خود، دفاع از دین و شجاعت از خصوصیات مشترک این دو بزرگوار بوده است.

حجت الاسلام قاسمی به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و گفت: این دیدار در حقیقت مهر باطلی بر تمام شبهاتی بود که دشمنان به راه انداخته بودند.

وی با بیان اینکه حضور بشاراسد در ایران، تبلیغات سو و وارونه نمایی دشمنان را نقش بر آب کرد، تصریح کرد: حضور و سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری و رییس جمهور در شرایطی انجام شد که شائبه‌های زیادی در مورد مسئله سوریه و نوع روابط دمشق با برخی کشورهای عربی در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شد، اما این دیدار تمامی آنها را خنثی کرد.

امام جمعه بادرود با اشاره به اینکه بشار اسد در این دیدار از مواضع و حمایت‌های ملت و دولت ایران تشکر کرد، یادآور شد: رئیس جمهور سوریه در این دیدار تاکید داشت که "مواضع ایران در چهار دهه گذشته نسبت به مردم منطقه، نشان داده است که راه ایران درست می‌باشد و لذا ما خود را مدیون فداکاری‌های ملت، دولت و رهبری‌های مقام معظم رهبری می‌دانیم.

حجت الاسلام قاسمی، به دیدارهای رهبر معظم انقلاب با کارگران و معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها توسط دولت بودیم، طرحی که نیازمند همراهی مردم و مسئولین است.

وی با تاکید بر اینکه مدافعان حریم ولایت و امامت نباید اجازه دهند، عده‌ای به بهانه اجرای این طرح، کالاهای اساسی مردم را گران و چند برابر بفروشند، یادآور شد: از مردم بزرگوار ایران اسلامی می‌خواهیم که عجله نکنند، چرا که سعی دولت بر آن است که حق هیچ کسی ضایع نشود و ان‌شاءالله در فاصله بسیار کوتاهی همه مسائل حل خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha