جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، به عزم دولت به اصلاح ساختار اقتصادی با اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه جنگ اوکراین با روسیه امنیت غذایی دنیا را به هم ریخته، گفت: با اجرای این طرح، جلو خیلی از افراد طمع کار و قاچاق کالاهای اساسی گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر بر لزوم توجه به تقوا در صنوف، خصوصا در شغل نانوایی اشاره کرد و اظهار داشت: در صنف شریف نانوایی تقوا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به دیدار مقام معظم رهبری با امیر قطر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که به نفع کشورهای عربی نیست که در ایجاد رابطه با صهیونیست‌ها مسابقه بدهند، چرا که انتظار ما از جهان عرب ورود سریع به میدان عمل سیاسی در مقابل جنایت صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، افزود: رژیم اشغالگر قدس، در شرایطی نیست که کشورهای عربی به آن چشم طمع داشته باشند.

امام جمعه کاشان، همچنین به دیدارهای رهبر معظم انقلاب با بشار اسد و جمعی از کارگران کشور اشاره کرد و یادآور شد: کارگران در عرصه اقتصادی ستون اصلی خیمه تولید کشور هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با جدا کردن مرز خودشان از دشمن، در عرصه سیاسی نیز خوش درخشیده‌اند

امام جمعه کاشان، بر لزوم تامین امنیت شغلی کارگران بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه قراردادهای موقت یکی از عوامل اصلی ناامنی شغلی کارگران است، بنابراین لازم است تا این مشکل سریع‌تر بر طرف شود.

وی، به عزم دولت به اصلاح ساختار اقتصادی با اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه جنگ اوکراین با روسیه امنیت غذایی دنیا را به هم ریخته، ابراز داشت: با اجرای این طرح، جلو خیلی از افراد طمع کار و قاچاق کالاهای اساسی گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم اجرای درست قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توسط دولت تاکید کرد و یادآور شد: بسیاری از کارشناسان اقتصادی اذعان دارند، دولت سیزدهم کاری که باید دولت‌های گذشته انجام می‌دادند را با شجاعت، انجام داده است.

وی، با بیان اینکه مردم فریب فضای مسموم رسانه‌ای دشمنان را نخورند، مطرح کرد: کسانی که با اجرای طرح هدفندسازی یارانه‌ها منافعشان در خطر است و با جمهوری اسلامی زاویه دارند، در فضای مجازی علیه اقدام عدالت آمیز رئیس جمهور به شدت کار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه استاندار اصفهان و فرماندار کاشان با بکارگیری کلیه نیروهایشان در اجرای عادلانه و دقیق طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی کاشان با تلاش جدی و نظارت میدانی اجازه ندهند قیمت کالاها در سطح شهرستان با هم متفاوت باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha