چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1024515
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
شهدای روحانیت

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین از برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز و محمدیه در خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی، صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان البرز و محمدیه استان قزوین گفت: شجاعت و اراده راسخ رزمندگان در جنگ تحمیلی از جمله مهم ترین راهبردها در دفاع مقدس محسوب می شد؛ ایثارگرانی که همچون نگینی درخشان در تاریخ ادبیات جنگ ایران درخشیدند. بنابراین لازم است با بیان ناگفته‌های آن حماسه ها، به آگاه‌سازی نسل جوان پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: تشویق مردم به حضور در میدان های نبرد و ایجاد روحیه استقامت و مقاومت در مصائب و مشکلات ناشی از جنگ و دادن امید و اطمینان به تحقق وعده های الهی در زمره نقش روحانیت در حماسه دفاع مقدس است، نقشی که روحانیت به پیروی از امام راحل آن را عهده دار بود.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت فقیه با هدایت‌های حضرت امام(ره) تشکیل شد و امروز بعد از گذشت چهل و سه سال از حیات بابرکت انقلاب با مدیریت مقام معظم رهبری و همیاری مراجع و علما به عنوان پایگاه و کانون اسلام در دنیا همچون نگینی می‌درخشد.

حجت الاسلام آقاحسینی بیان کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب از همان ابتدای تشکیل انقلاب به دنبال ضربه زدن و جلوگیری از تداوم انقلاب بودند و با شگردهای مختلف راهبردهای خود را عملیاتی کردند؛ یکی از موانع مهم دشمنان حضور فعال روحانیت در صحنه بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین توطئه‌هایی که دشمنان برای عدم استمرار انقلاب اسلامی با کمک کشورهای غربی و شرقی انجام دادند راه انداختن جنگ تحمیلی بود که با هدایت‌های امام خمینی(ره) به عنوان پرچم‌دار دفاع مقدس و مجاهدت‌های آحاد مردم با شکست روبه رو شدند.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین از برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز و محمدیه در خرداد سال جاری خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha