سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ب

حوزه / سرپرست فرمانداری کاشان گفت: چرا باید فقط ۵ درصد از درآمد ۵ میلیارد تومانی سالانه مناطق تاریخی میراث فرهنگی کاشان به این شهرستان اختصاص یابد و بقیه در استان اصفهان هزینه شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در کاشان؛ محّمدشریف زارعی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه نادیده گرفتن تلاش های در حوزه حجاب و عفاف قدری کم لطفی است، اظهار کرد: ممکن است به دلیل نبود همگرایی میان ۲۵ دستگاه متولی در حوزه عفاف و حجاب برخی از عملکردها چندان واضح نباشد و در این حوزه دچار ضعف هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با تاکید بر اتحاد و همدلی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: تکثر گروه های موازی در اجرای مبارزه با بدحجابی در کاشان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: هسته سیاست گذاری و تدوین برنامه ستاد احیای حجاب و عفاف کاشان در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان شکل بگیرد.

سرپرست فرمانداری کاشان با انتقاد از عدم برگشت درآمد اماکن تاریخی برای اجرای کارهای فرهنگی، گفت: در حالی که میراث فرهنگی کاشان برای۸۰ میلیون تومان متوسل به فرمانداری می شود، چرا باید فقط ۵ درصد از درآمد ۵ میلیارد تومانی سالانه مناطق تاریخی میراث فرهنگی کاشان به این شهرستان اختصاص یابد و بقیه در استان اصفهان هزینه شود؟

وی افزود: از این پس بعد فرمانداری تمامی مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب که به شکل دو هفته یک بار در فرمانداری و با حضور مسئولین برگزار خواهد شد را ابلاغ کرده و در واقع فرماندار مسئولیت ایجاد همگرایی و هم افزایی میان نهادهای عضو ستاد خواهد بود.

زارعی، بر انجام مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت های بزرگ تولیدی منطقه کاشان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: هزینه کرد شرکت های صنعتی و نهادهای عمومی می بایست شفاف سازی شود تا مقصد نهایی اعتبارات مشخص و با برنامه ریزی دقیق تر هزینه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خاطر نشان کرد: تمامی مصوبات قرارگاه حجاب و عفاف پس از تصویب از طریق فرمانداری به نهادهای اجرایی ابلاغ و پایش و گزارش عملکرد و اقدامات دستگاه های اجرایی به مراجع بالاتر منعکس خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha