جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار رییس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مردم آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه تشکیل جلسات و اقدامات انجام گرفته در بخش‌های مختلف باید به تمام مردم منعکس شود و این‌طور نباشد که تنها به برگزاری جلسه ختم شود و مردم از نتیجه آن بی‌اطلاع باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز عصر امروز در نشست نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی با رئیس جمهور، اظهار داشت: اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان آذربایجان‌غربی، جزو الزاماتی است که لازم است مورد توجه استاندار و مدیران ارشد باشد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: انتفاع مرزنشینان از ظرفیت مرزها در حد اندکی است و لذا برای اصلاح وضعیت در این زمینه نیازمند تلاش و اهتمام جدی توسط مسئولان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: استانی که به دلیل مسائل مختلف در ایام جنگ تحمیلی و اوایل انقلاب با حوادث مختلفی روبرو بود، باید بیش از سایر مناطق مورد توجه و عنایت دولت از نظر توزیع و تخصیص بودجه باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز ادامه داد: نتیجه تشکیل جلسات و اقدامات انجام گرفته در بخش‌های مختلف باید به تمام مردم منعکس شود و این‌طور نباشد که تنها به برگزاری جلسه ختم شود و مردم از نتیجه آن بی‌اطلاع باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت از ظرفیت روحانیون و ادیان مختلف استفاده کند، گفت: همه این اقشار حامی نظام و دولت هستند و ضروری است که بیش از این مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha