سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه پارسیان

حوزه / امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: این مطالبه از همه مسئولین وجود دارد که چرا با وجود گذشت بیش از یک دهه، هم مسئولین و هم مردم، همه از وضعیت منطقه پارسیان ناراضی‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان عصر امروز در نشست شوراهای روستاها و شهرستان، اظهار کرد: این نشست‌ها برای حل مشکلات، شفاف سازی عملکرد مسئولان و آگاهی مردم از مسائل است.

وی مطالبه‌گری به حق را بهترین نوع سازگاری دانست و بیان کرد: این مطالبه از همه مسئولین وجود دارد که چرا با وجود گذشت بیش از یک دهه، هم مسئولین و هم مردم، همه از وضعیت منطقه ناراضی‌اند و لذا ضروری است تا این موضوع بررسی شود و اگر دستان پشت پرده‌ای وجود دارد که مانع پیشرفت این منطقه شده، شناسایی و قطع گردد.

امام جمعه شهرستان پارسیان با بیان اینکه با گذشت سال‌های زیاد، صنعتی در این مکان وجود ندارد، مطرح کرد: برای ایجاد شغل ابتدا لازم است که زیر ساخت‌های آن فراهم شود و هر سرمایه گذاری که قرار باشد در این مکان سازه‌ای بنا کند، ابتدا باید آب، برق، گاز و راه دسترسی به آن را آماده و مهیا کنیم.

حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: شوراها بعنوان نماینده مردم، می‌توانند با همراهی مردم و مسئولین این منطقه را به نگین هرمزگان و ایران تبدیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha