پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فغ

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: مسئولان شرکت مخابرات کاشان، دستاوردهای شبکه نوین مخابراتی کشور را در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها برای نسل جوان بیش از پیش، تبیین نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، امروز در دیدار مدیر و کارکنان مخابرات شهرستان کاشان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های متخصصین و پرسنل این اداره، اظهار داشت: یکی از وظایف امام زمان (عج) عمران و آبادانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی جهش حیرت انگیزی در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور بوجود آمد، گفت: درصد خدمت‌رسانی که انقلاب اسلامی ایران انجام داده به هیچ وجه با زمان رژیم ۵۰ ساله پهلوی قابل مقایسه نیست.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان شرکت مخابرات کاشان، دستاوردهای شبکه نوین مخابراتی کشور را در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها برای نسل جوان بیش از پیش، تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به دیدار مقام معظم رهبری با معلمین کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، معلمان علاوه بر اینکه باید دانش آموزان دانشمند و دین باور بار بیاورند، لازم است که به تبیین خدمات ۴۲ ساله نظام اسلامی ایران بپردازند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور متوقف شود، تاکید کرد: مسئولان در توسعه علم و فناوری لازم است که افق‌های خیلی بالاتر را درعرصه‌های مختلف نظام پیش بینی کنند.

در این جلسه قاسمعلی سلوکی، مدیر مخابرات شهرستان کاشان نیز با ارئه گزارشی از فعالیت‌ها، به میزان توسعه پهنای باند، شبکه فیبر نوری، شبکه کابل مسی، احداث سایت‌های تلفن همراه، نصب و راه اندازی نسل‌های مختلف تلفن همراه (۲G و ۳G و ۴G)، نصب و راه اندازی پورت‌های اینترنت پر سرعت، واگذاری تلفن ثابت و همراه و سرویس ADSL، ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه اشاره کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha