دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: مردم مطمئن باشند مشکلی در توزیع نان وجود نخواهند داشت و همچنان نان مصرفی خود را به نرخ قبلی تهیه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امروز در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: مردم مطمئن باشند مشکلی در توزیع نان وجود نخواهند داشت و همچنان نان مصرفی خود را به نرخ قبلی تهیه خواهند کرد.

وی از مسئولان خواست با جدیت نظارت‌های لازم و کافی را در خصوص اقلام ضروری همشهریان داشته باشند؛ در برخی از استان‌ها و شهرها این نظارت‌ها موفقیت آمیز بوده و روند طبخ و توزیع نان در این شهرها در حال حاضر عادی و جلوی نانوایی‌ها آرام است و حتی در بعضی از شهرها نانوایی‌ها را چند شیفته کرده‌اند تا مردم در تهیه نان با مشکل روبرو نشوند.

امام جمعه اهر ادامه داد: با حمایت از تولیدات داخلی علاوه بر کوتاه کردن دست سودجویان و ایجاد اشتغال، شاهد فعالیت چند برابری واحدهای تولیدی و عدم بیکاری کارگران واحدها خواهیم شد.

حجت‌الاسلام حاجی زاده، در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه ثمره ارز ترجیحی به‌جای آشکار شدن در سفره‌های مردم، یکسره به جیب واردکنندگان واریز گردید، افزود: این طرح از اول دارای مشکل بود و نظارتی هم انجام نگرفت تا اینکه دولت سیزدهم شجاعانه و انقلابی ورود کرد و امیدواریم هرچه سریع تر ازاین مانع نیز رد شویم.

وی، محرومیت و بیکاری جوانان منطقه ارسباران را ناشی از عدم استفاده صحیح از ثروت‌ها و سرمایه های الهی موجود در این منطقه عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به این مسئله شد.

امام جمعه اهر افزود: گسترش هدفمند و بهینه فعالیت معادن موجود در منطقه می‌تواند در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال نقش موثری را ایفا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha