چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوی آلمانی تازه مسلمان

حوزه/ بانوی تازه مسلمان آلمانی در یزد گفت: آسیب‌های اجتماعی در ایران باید ما را به فکر وجود دشمنان زیادی بیندازد که از غفلت و بی‌بصیرتی ما سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم ورونیکا (مریم فاضلی) دوشنبه در سفر به یزد در نشست دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به مبانی دین اسلام و چگونگی پذیرفتن دین اسلام، اظهار داشت: بنده ۳۰ سال در حکومت کمونیستی و بی‌دینی زندگی می‌کردم و همواره به خود می‌گفتم این نمی‌تواند حکمت زندگی باشد، چگونه می‌توان بدون هیچ الگو و راهنمایی به زندگی ادامه داد.

این بانوی تازه مسلمان آلمانی، تصریح کرد: شیرین‌ترین لحظه زندگی‌ام را زمانی می‌دانم که در حرم حضرت معصومه(س) یا بر سر سفره‌های اهل بیت(ع) در کنار مردم شیعه می‌نشینم و خداوند این توفیق را می‌دهد که برای مظلومیت اهل بیت(ع) و ظلمی که به آنها روا شده، اشک بریزم.

فاضلی، به آسیب‌های بی‌حجابی زن مسلمان ایرانی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نداشتن حجاب در ایران، باعث آسیب‌های اجتماعی بیشتری خواهد شد، بنابراین هر مسلمانی موظف است قوانین الهی را رعایت کند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب، از بهترین محافظان بانوان و حافظ کرامت آنهاست. خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی باید ما را بیشتر به فکر فرو ببرد و برای ما شفاف شود که اسلام دشمنان زیادی دارد و دشمن از غفلت‌ها، جدی نگرفتن‌ها، بی‌توجهی‌ها و بی‌بصیرتی‌ها سوء استفاده می‌کند.

بانوی تازه مسلمان آلمانی: وجود آسیب‌های اجتماعی در ایران تاکیدی بر وجود دشمنان زیاد است

بانوی تازه مسلمان آلمانی: وجود آسیب‌های اجتماعی در ایران تاکیدی بر وجود دشمنان زیاد است

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • چ IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    شکدم دوم