جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر | تقدیر از فعالان ستاد امر به معروف همدان

حوزه / نشست مشترک اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نشست مشترک اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با نماینده ولی فقیه در همدان امروز در محل اردوگاه فجر برگزار شد.

در شروع این نشست نکاتی در رابطه با ضرورت و الزام ضابطه مند شدن فضای مجازی توسط حبیب میرزایی از کارشناسان این حوزه مطرح شد.

قسمت بعدی این برنامه، اعضا به تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب پرداختند و خواستار توجه جدی به اجرای قانون و عفاف حجاب در جامعه شدند.

نشست مشترک اعضا ستاد امر به معروف با نماینده ولی فقیه در همدان

بخش دیگر نشست امروز نیز به ارائه گزارش عملکرد ۶۰ روزه میثم صابریون دبیر جدید ستاد امر به معروف همدان در حضور دبیر این ستاد در استان بود و در آن به اقدامات انجام شده از زمان تصدی این سمت از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا به امروز پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات صورت گرفت توسط اعضای ستاد، با تاکید بر اینکه بی‌تفاوتی مردم نسبت به فساد، زمینه‌ساز کمرنگ شدن فضیلت‌ها در جامعه خواهد بود، اظهار داشت: لازم است تا به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ امر به معروف در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه منظور از فساد، معنای عام آن است، گفت: کار اصلی ستاد امر به معروف فعال کردن ظرفیت‌های مردمی و ترویج این فرهنگ در جامعه است.

نشست مشترک اعضا ستاد امر به معروف با نماینده ولی فقیه در همدان

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فعالان و دغدغه‌مندان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha