جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی جهادی طلاب خواهر برازجان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) شهر برازجان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی طلاب خواهر در مناطق کم برخوردار بخش بوشکان، گفت: در این اردوی جهادی، ۸ نفر از خواهران مبلغه در قالب ۲ گروه ۴ نفره ویژه کودکان و بزرگسالان به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اردوی جهادی تبلیغی بانوان طلبه مدرسه حضرت رقیه(س) شهر برازجان در قالب کاروان خدمت از سوی فرمانداری شهرستان دشتستان به مدت ۴۸ ساعت در مناطق کم برخوردار بخش بوشکان برگزار شد.

بگم کیان قائد، مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان با اشاره به اقدامات جهادی طلاب در این اردو، اظهار کرد: اولویت کار طلاب در این اردوها، تقویت روحیه خداباوری، اعتقادات و ولایت‌مداری است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، بیان کرد: در این اردوی جهادی، ۸ نفر از خواهران مبلّغه در قالب ۲ گروه ۴ نفره ویژه کودکان و بزرگسالان به مناطق تعیین شده از سوی فرمانداری اعزام و مشغول فعالیت شده‌اند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بانوان طلبه در سطوح مختلف به ویژه در قشر کودکان و بانوان، خاطرنشان کرد: بانوان مبلغ در زمینه آشنایی با مباحث دینی و اعتقادی، مشاوره، بیان احکام و توزیع هدایای فرهنگی در گسترش عفاف و حجاب به فعالیت و تبلیغ پرداختند.

کیان قائد ضمن اشاره به اثرگذاری اردوی جهادی تبلیغی در قشر بانوان، یادآور شد: اردوی جهادی تبلیغی با همکاری دبیرکانون دانش آموختگان مدرسه در طول سال، ویژه مناطق کم برخوردار شهرستان در زمینه‌های مختلف ادامه دارد و در همین راستا نیز از کلیه بانوان مقید و علاقمند به کار جهادی برای حضور در این اردوها ثبت‌نام بعمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha