یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ف

حوزه علمیه کاشان برای اولین بار میزبان گروه جهادی خواهران حوزه علمیه استان البرز در حرم سلطان علی ابن باقر(ع) مشهداردهال و روستاهای قهرود و سادیان بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حوزه علمیه کاشان برای اولین بار میزبان گروه جهادی خواهران حوزه علمیه استان البرز در حرم سلطان علی بن باقر(ع) مشهداردهال و روستاهای قهرود، سادیان و... شهرستان کاشان بود.

این اردو روزگذشته که به سرپرستی حجت الاسلام محمود دهقان دار، دبیر گروه جهادی حوزه علمیه استان البرز به اتفاق بیش از ۵۰ نفر از طلاب خواهر و خانواده هایشان برگزار شد، پس از بازدید از موزه مردم شناسی و گنجینه نگین مرق، مقبره بابا افضل الدین مرقی و بعضی از مناطق تاریخی کاشان، با حضور در مجتمع مفتاح حوزه علمیه کاشان واقع در روستاهای سادیان و بازدید از مراسم گلابگیری، از فضای شاداب این مناطق بهره مند شدند.

حجت الاسلام محمدمهدی اسماعیلی، دبیر اردوهای جهادی حوزه علمیه کاشان در حاشیه این اردو با بیان اینکه کاشان برای اولین بار میزبان اولین گروه اردوهای جهادی خواهران حوزه علمیه استان البرز می باشد، گفت: هفته آینده نیز تا پایان مراسم گلابگیری میزبان اردو های طلاب کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha