جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ مرجع تقلید شیعیان گفتند: در نظام مقدس اسلامی ایران اصل و اساس مردم هستند و باید خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، رفاهی و اقتصادی و اشتغال زایی سرلوحه کار مسئولین مربوطه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به شرایط پیش از انقلاب شهرهای محروم و عقب افتادگی روستاها خاطرنشان کردند: پیش از انقلاب پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاها از خواسته های نیروهای مؤمن و مردم انقلابی ایران بود که متاسفانه بسیاری از مناطق کشور از داشتن آب و برق و گاز محروم بودند.
معظم له با اشاره به خدمات ارزنده صورت گرفته از سوی جهاد سازندگی در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور افزودند: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تلاش های مخلصانه نیروهای مومن و انقلابی جهاد سازندگی برای خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف کشور و حضور ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل بوده ایم و بحمدلله این حرکت مخلصانه امروز با عنوان اردوهای جهادی در جریان است.
این مرجع عالیقدر با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم اظهار داشتند: در نظام مقدس اسلامی ایران اصل و اساس مردم هستند و باید خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، رفاهی و اقتصادی و اشتغال زایی سرلوحه کار مسئولین مربوطه قرار بگیرد.

تأکید آیت الله العظمی نوری همدانی بر خدمت رسانی بیشتر به مردم


:معظم له در ادامه ابراز داشتند: در روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) محبوب ترین افراد در نزد خداوند کسانی معرفی شده اند که برای مردم سودمند و خدمت رسان باشند و امروز این برای شما توفیق بزرگی است که باید قدر این نعمت الهی را بدانید.
حضرت آیت نوری همدانی اقتدار نیروهای انقلابی را یکی از الطاف خداوند دانسته و افزودند: با وجود اقدامات گسترده در دوران انقلاب اسلامی متاسفانه اطلاع رسانی مناسبی برای توصیف این دستاوردها صورت نگرفت؛ باید با ابزارهای مناسب مردم را در جریان این امور قرار داد تا تبلیغات سوء دشمنان و بدخواهان انقلاب بی اثر و سبب دلگرمی علاقه مندان به نظام مقدس اسلامی ایران گردد.

تأکید آیت الله العظمی نوری همدانی بر خدمت رسانی بیشتر به مردم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha