جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج سازندگی

حوزه / امام جمعه تاکستان گفت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری همواره به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز بسیاری از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به واسطه تفکر و روحیه ارزشمند بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در دیدار اعضای بسیج سازندگی استان قزوین، اظهار داشت: بسیج سازندگی در آستانه سالگرد تأسیس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم، توانسته در عرصه‌های مختلف سازندگی و اقتصادی نقش‌ مهمی را ایفا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از چند دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج سازندگی در میهن اسلامی، نقش‌آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز این نهاد مبارک و مردم پایه، بسیج و بسیجیان بیشتر نمایان می‌شود.

وی عنوان کرد: با یاری خداوند، بسیج سازندگی توانسته با نگاه به داخل، توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و نیز عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در راستای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پرافتخاری را بردارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بسیج از ابتدای شکل‌گیری همواره به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب  بوده و با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی مأموریت‌های خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و امروز نیز بسیاری از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به واسطه تفکر و روحیه ارزشمند بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری با شناختی که از جوانان داشتند، فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند تا بسیج در کنار سایر مأموریت‌ها در عرصه سازندگی نیز حضور پیدا کند، ولذا امروز بسیج سازندگی به یکی از سرمایه‌های مهم کشور تبدیل شده و توانسته با اقدامات مختلف در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، جایگاه مردمی خوبی را کسب کند.

امام جمعه تاکستان گفت: بسیج همواره در خط‌ مقدم ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی قرار داشت و با افزودن بازوی سازندگی به بدنه خود، حرکت در این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha