جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
از توزیع بسته های معیشتی تا اعزام تیم پزشکی به چابهار

حوزه/ رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در حاشیه‌های شهر یاسوج و اعزام تیم پزشکی این قرارگاه به چابهار خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرم، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به رزمایش توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در مناطق حاشیه‌ای شهر یاسوج، اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی در مناطق حاشیه نشین شهر یاسوج، بین نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان بهزیستی و خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست که تحت پوشش این نهادها نیستند، توزیع خواهد شد.

وی، ارزش هر بسته معیشتی را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ ۷۰ میلیون تومان برای این رزمایش هزینه شده که لازم است از بانیان و خیرینی که در این امر خیر همراهی و همکاری داشتند تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعزام تیم بسیجی دندانپزشکی این قرارگاه به استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: قرار است این تیم به مدت یک هفته در مناطق کم برخوردار استان به ارائه خدمت بپردازد.

وی یادآور شد: تمامی خدمات ارائه‌شده توسط این تیم پزشکی به صورت رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha