یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

 حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مستضعفان مهمترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همواره خواستار سهم در خدمت به مردم هستیم تا کارهای پیچیده و سخت را به‌کمک فرزندان سپاه و بسیج انجام دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، ظهر امروز در آغاز هفته بسیج سازندگی، در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: بزرگ‌ترین خط‌مشی ما در سپاه مدیریت جهادی و مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است و تلاش می‌ شود با اتکا به این ۲ محور، آرامش، آسایش و امنیت را برای ملت بزرگوار ایران به‌ارمغان بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن و متن چنین حرکت عظیم و انقلاب اسلامی همانند چشمه ای زلال جوشیده و با اقدام معجزه وار امام شکل گرفت و جویبارهای حیات بخش آن، به درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی طراوت خاصی بخشید.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: این نهاد مقدس از همان بدو تشکیل، پویایی، حرکت آفرینی، سازندگی و سرنوشت سازی خود را در همه عرصه های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب مهمترین هدف سپاه پاسداران است و دلیل موفقیت آن تا امروز اعتماد و اعتقاد به مردم بوده است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها خود را در برابر نظام و انقلاب مسئول و پاسدار می داند، بلکه برای خود در برابر مردم نیز مسئولیت قائل است و گواه آن اقدامات فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی می باشد.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان عمل با مردم و انقلاب رشد کرد و در دوران دفاع مقدس در بالاترین سطح مبارزات ورود یافت و با اتکا بر مردم، مردمی ترین نبرد را در تاریخ دنیا رقم زد.

وی اظهار کرد: سپاه در یک جمله، سرباز دین، ملت و ولایت است و اگر بخواهیم سپاه صاحب الامر (عج) را مورد ارزیابی قرار دهیم، باید گفت که سپاه در تحقق وظایف خود از هیچ تلاشی امتناع نکرده و بیشتر از وظیفه، پای کار بوده است.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مستضعفان مهمترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همواره خواستار سهم در خدمت به مردم هستیم تا کارهای پیچیده و سخت را به‌کمک فرزندان سپاه و بسیج انجام دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای رزمایش‌های مومنانه تاکنون، ۴۵۶ میلیارد تومان در استان قزوین جمع آوری شده و در قالب‌های مختلف همچون بسته معیشتی، لوازم التحریر، خدمات آموزشی، مسکن، ویزیت رایگان، اهدای خون و آزادی زندانیان به تعداد ۳۳۰ نفر به مردم نیازمند مساعدت شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha