جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه مدیر مدرسه اهرم سالروز، تشکیل سپاه

حوزه | رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند به روز رسانی بسیج ۲۰ میلیونی به بسیج ۸۰ میلیونی هستیم، گفت: از مهم‌ترین وظایف سپاه، مردمی سازی کارها و دغدغه مندی همه مردم نسبت به اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام وحید عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راهی برای آینده کشور خواهد بود، اظهار داشت: به جهت وسعت و حوزه فعالیت، یکی از مخاطبین اصلی در این بیانیه سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار معنویت و اخلاق، نقش موثری در عرصه‌های علمی و پژوهشی دارد، گفت: سپاه علمدار اخلاق معنایی است، به بیان دیگر با وجود آنکه یک سپاهی در جهاد، در حال حفظ امنیت است اما در همان لحظه می‌تواند اخلاقی‌ترین انسان روی زمین، به تاسی از امیرالمومنین(ع) باشد.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اقدامات سپاه در عرصه رفع مشکلات اقتصادی کشور، یادآور شد: در فعالیت‌های اقتصادی، سپاه به خوبی ورود کرده و در همان قسمت‌ها توانسته است به کمک دولت‌ها بیاید و مشکلاتی که در این حوزه با آن روبرو بودیم را برطرف کند.

وی افزود: مبارزه با فساد و یا به تعبیری عدالت‌خواهی از دیگر حوزه‌های فعالیتی سپاه پاسداران است که می‌توان روش صحیح عدالت خواهی را از طریق این نهاد انقلابی در جامعه محقق کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اولویت سپاه در گام دوم انقلاب به میدان آوردن مردم و استفاده صحیح از ظرفیت بسیج است، عنوان کرد: لازم است که این حقیقت را در جامعه متبلور کنیم و بدانیم که بسیج در همه شئون خدماتی و کارهای بر روی زمین مانده می‌تواند به ایفای نقش بپردازد.

وی سپاه را یک نیروی مردمی خواند و گفت: سپاه علاوه بر وظایف خود در حوزه نظامی و امنیتی، در عرصه فعالیت‌های فرهنگی نیز ورود خوبی داشته و به نوعی در حال خدمت‌رسانی و رفع دغدغه‌های همه مردم جامعه است.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه امروز نیازمند به روز رسانی بسیج ۲۰ میلیونی به بسیج ۸۰ میلیونی هستیم، اظهار داشت: از مهم‌ترین وظایف سپاه، مردمی سازی کارها و ایجاد دغدغه‌مندی همه مردم نسبت به اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha