چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1023614
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان با تاکید بر اینکه فساد، خط قرمز دولت سیزدهم است، گفت: با مدیرانی که شائبه فساد داشته باشند بلافاصله قطع همکاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان، با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و مسیری است که قانون اساسی معین کرده است، اظهار داشت: مسیر اصلی دولت حرکت در مسیر فسادستیزی و پاکدستی است.

وی با بیان اینکه طهارت و پاکی اقتصادی در بین مدیران استان، زبانزد است، گفت: در ترکیب مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاسی از سیاست‌های دولت، سعی شده از مدیران فسادستیز استفاده شود.

استاندار همدان افزود: در شرایطی کنونی و با توجه به مشکلاتی که از ادوار گذشته به جا مانده، دولت سعی می‌کند تا به اقشار آسیب‌پذیر فشار مضاعف وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیران به مجموعه‌های نظارتی و دیوان محاسبات، همچون مشاوری امین است، مطرح کرد: دیوان محاسبات با پیشگیری از فساد و نظارت دقیق بر امور می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در شرایط کنونی، لازم است که به مدیران شجاعت ببخشیم تا بتوانند نقش موثری در پیشبرد امور داشته باشند، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات می‌توانند حامی و پشتیبان مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند و ضمن حراست از اموال و بیت‌المال، حفظ نیروها و سرمایه انسانی را یک اصل بدانند.

وی با تاکید بر اینکه فساد، خط قرمز دولت سیزدهم است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است که فکور، عقلانیت‌محور و شجاع باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با مدیرانی که شائبه فساد داشته باشند بلافاصله قطع همکاری خواهیم کرد، مطرح کرد: از آنجایی که در شرایط امروز مردم و کشور به خدمات بسیار گسترده‌ای نیاز دارند، بنابراین دولت سیزدهم نیز اقدامات خود را حول محور حفظ سلامت جامعه و تقویت معیشت مردم متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در راستای حفظ آرامش فضای جامعه اقدام کنند، یادآور شد: وحدت و انسجام خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که قطعا نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha