جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار طلاب حوزه علمیه خواهران استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

طلاب حوزه علمیه خواهران استان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مصلای امام خمینی(ره) اهواز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، طلاب حوزه علمیه خواهران استان امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در مصلای امام خمینی(ره) اهواز دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار خانم مطوس سرپرست حوزه علمیه خواهران استان، به ارائه گزارشی از عملکرد مدارس، به تشریح رسالت این جلسه و ضرورت جهاد تبیین از سوی طلاب حوزه علمیه خواهران استان پرداخت.

در بخش دیگری از این دیدار قریب به سه ساعته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، طی تماس تلفنی با مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، از وی خواست تا توضیحاتی را درخصوص طرح هدفمندسازی یارانه و حذف ارز ترجیحی برخی کالاها به طلاب حوزه علمیه خواهران استان حاضر در این دیدار ارائه دهد.

در ادامه نیز تعدادی از طلاب حوزه علمیه خواهران استان به بیان دغدغه‌ها، مشکلات معیشتی، اهمیت جهاد تبیین و اثرگذاری گفت‌وگوی مسئولان با مردم پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نکاتی را در خصوص جهاد تبیین، اثرات حذف ارز ترجیحی، اهتمام دولت نسبت به حل مشکلات و برخی مسائل استان مطرح کرد.

در پایان نیز شهریاری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، پیرامون دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اقدامات انجام شده در این خصوص و در زمینه عفاف و حجاب نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha