سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: نزدیک به ۲ سال از کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای خواجه - ورزقان می گذرد، ولی متاسفانه تا امروز شروع نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان در جلسه شورای اداری شهرستا، گفت: ضعف و بی حالی برای مدیران انقلاب اسلامی بی معنی است؛ مدیران ادارات در دولت انقلابی باید با روحیه جهادی و فعال تر از گذشته بصورت میدانی پای کار باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران به اولویت ها خصوصا سفره مردم توجه ویژه داشته باشند، افزود: هیچ گونه گران فروشی و اخلال در بازار مورد قبول نیست و اگر کمبودی نیز وجود داشته باشد باید هرچه سریع تر کالا عرضه شود؛ امروز اولویت تمام دستگاه ها سفره مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان گفت: دشمن درصدد به حاشیه کشاندن روند عادلانه سازی و مردمی سازی یارانه ها است، اما همراهی مردم با برنامه های اقتصادی دولت تیر آنها را به سنگ زد.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: مردم، ولی نعمتان انقلاب هستند و با حضور همیشگی خود در صحنه ها (انتخابات، راهپیمایی ها و بحران ها) دشمنان را ناامید کردند.

وی با تاکید بر اینکه در روستاهای شهرستان نباید کمبود کالا احساس شود، متذکر شد: جهادکشاورزی و سازمان صمت طوری برنامه ریزی کنند تا در روستاهای شهرستان کالاهای اساسی عرضه شود.

امام جمعه ورزقان در ادامه از بلاتکلیفی پایگاه امداد جاده ای نیز انتقاد کرد و گفت: نزدیک به ۲ سال است احداث پایگاه امداد جاده ای کلنگ زنی شده، اما متاسفانه تا امروز شروع نشده و آجری روی آجر قرار ندادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha