سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: اقتصاد بیمار کشور، ریشه ای پنجاه ساله دارد که که به یک باره قابل حل نیست و باید به صورت مرحله ای، سنجیده و البته قاطعانه اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا گفت: واردات بی رویه کالا خنجری بر قلب تولید داخلی می باشد و می تواند موجب ضربه خوردن کار و اشتغال کارگران در کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد بیمار کشور، ریشه ای پنجاه ساله دارد که که به یکباره قابل حل نیست و باید به صورت مرحله ای، سنجیده و البته قاطعانه اصلاح شود.

وی ادامه داد:از مردم عزیز خواستاریم با تأمل و شکیبایی، اقدامات صحیح و اساسی انجام شده توسط دولت مردمی و انقلابی را مورد بررسی قرار دهند و خدای ناکرده با حرکت های نسنجیده و بدون آگاهی موجب دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود نشوند.

رضوانی اظهار کرد: یارانه هایی که تاکنون به جای سفره های مردم، به وارد کنندگان برخی کالا ها اختصاص یافته و موجب سودجویی های کلان می گردید باید به طور اساسی بازنگری و اصلاح شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: برنامه های عقب مانده ای از دولت های قبل از جمله اصلاح نظام بانکی، تحقق اقتصاد منهای نفت، اصلاح نظام توزیع کالا و ... بر دوش دولت فعلی است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی در دست اقدام و رسیدگی می باشد که لازم است دولت از طریق کارشناسان مربوطه، مردم عزیز را در جریان اقدامات قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha