جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صندلی داغ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در طرح صندلی داغ به سؤالات و مطالبات بانوان طلبه یزدی در سراسر استان در فضای کوثر نت پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، انتشار پوستر صندلی داغ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در فضای کوثر نت و پاسخگویی مدیر استان به سوالات و مطالبات بانوان طلبه یزدی، خبر داغی بود که به سرعت در گروه‌های مجازی مدارس علمیه خواهران یزد منتشر شد.

بر اساس این طرح، اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی با همکاری مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برای ایجاد فضایی صمیمانه بین طلاب و مسئولین مدارس علمیه یزد و اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های طلاب و مدارس، طرح صندلی داغ در شبکه کوثر نت را راه‌اندازی کرده‌اند.

در این طرح طلاب و کارکنان حوزه‌های سراسر استان می‌توانند درخواست‌ها و سوالات خود را با شخصیت صندلی داغ این دوره، حجت الاسلام‌والمسلمین محمد کارگر شورکی مطرح و پاسخ خود را از وی دریافت نمایند.

بانوان طلبه یزدی، پس از اصفهان به عنوان دومین استانی هستند که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند سوالات خود را با موضوعات «مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی» از طریق بخش نظرات در سامانه کوثرنت در قسمت رواق‌ها تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت مطرح و پاسخ‌های خود را با پیگیری مدیر حوزه علمیه خواهران یزد از معاونت‌های مختلف دریافت کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین کارگر شورکی، در خصوص نحوه اجرای صندلی داغ در استان یزد و استقبال بانوان طلبه از این طرح اظهار داشت: تاکنون تعدادی سوالات از طریق فضای کوثرنت ارسال شده و به این سوالات نیز پاسخ داده شده است که با تمدید این طرح، طلاب می‌توانند سوالات خود را تا تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۹ ارسال کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha