چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / همایش روحانیون آزاده سراسر کشور  با حضور امام جمعه قزوین

 حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: روحانیون همیشه با عزم راسخ، تحول بنیادین در دولت و جامعه را طلب می‌کردند که حتی در این راستا به جهت مبارزه قاطع با رژیم پهلوی برای تحقق ارزش‌های اسلامی زندانی، شکنجه و به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامی‌داشت شهدای روحانی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از پنج هزار نفر از طلاب و روحانیون کشور به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و این مهم، ملاک پیشتازی این قشر در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

سردار رفیعی خاطرنشان کرد: روحانیون همواره در ادوار مختلف، عهده‌دار تغذیه فکری جامعه از نظر سیاسی و فرهنگی بوده و اصلی‌ترین پایگاه فرهنگ اسلامی و مغز متفکر اسلام به شمار می‌رفته‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیون به سبب نقش آفرینی مؤثر در تمامی عرصه‌ها، همواره مورد خشم استکبار جهانی قرار می‌گرفتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با نصرت الهی، اراده و خواست روحانیون مبارز شیعه به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نقش پیشگام و هدایتگری که بسیج و مردم برعهده داشتند، به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: روحانیون همیشه با عزم راسخ، تحول بنیادین در دولت و جامعه را طلب می‌کردند که حتی در این راستا به جهت مبارزه قاطع با رژیم پهلوی برای تحقق ارزش‌های اسلامی زندانی، شکنجه و به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس در میدان مبارزات حضوری فعال داشتند و پس از آن هم در کنار انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده و حتی در دفاع از حرم هر کاری توانستند برای سربلندی اسلام و حمایت از مستضعفان انجام دادند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات قابل‌توجهی در حوزه پیشگیری و درمان بیماران انجام داده‌اند که جای تقدیر است.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: امروز لازم است با عمل به آنچه از شهدا و آزادگان آموخته‌ایم، در مسیر تعالی کشور و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی حرکت کنیم.

سردار رفیعی تصریح کرد: باید از مدیریت امیدآفرین و مقاوم آزادگان و الگوی مدیریت دهه شصت برای غلبه بر مشکلات استفاده کنیم و از سختی‌ها عبور کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha